ثبت درخواست بازگرداندن کالا
در صورتی که لباس مورد نظر به دست تان رسید و قصد بازگرداندن یا تعویض آن را داشتید باید ابتدا درخواست بازگرداندن کالا را در سایت ثبت کنید. دقت کنید که کالای شما شرایط بازگرداندن را دارا باشد. برای بررسی دارا بودن شرایط می توانید به صفحه شرایط بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
برای ثبت درخواست بازگرداندن کالا از نوار بالای سایت  یا با کلیک بر روی این لینک وارد بخش حساب کاربری خود شوید.

در این بخش وارد بخش تاریخچه و جزییات سفارش شوید.

در این صفحه شما تاریخچه تمام سفارشات خود را مشاهده می کنید. دقت کنید که امکان بازگرداندن کالا برای سفارش هایی فعال است که به دست شما رسیده است. بنابراین اگر سفارش در مرحله پرداخت تایید شده یا در حال آماده سازی باشد شما نمی توانید برای آن درخواست بازگشت ثبت کنید.

در هر سفارش با کلیک بر روی عبارت جزییات وارد صفحه مخصوص آن سفارش می شوید.

در این صغحه همه اطلاعات سفارش مانند محصولات، نشانی ارسال و وضعیت سفارش قابل مشاهده است.

شما می توانید در پایین این صفحه گزینه برگشت کالا را مشاهده کنید.

همان طور که در توضیحات مشخص است برای استقاده از امکان بازگشت تیک کنار کالای مورد نظر را بزنید و اگر تعداد آن کالا بیشتر از ۱ عدد است تعداد کالایی که قصد برگشت دارید را مشخص کنید. در انتها توضیحی برای علت بازگشت کالای خود بنویسید و بر روی درخواست بازگشت کلیک کنید.

در این مرحله شما به صورت خودکار وارد صفحه پیگیری سفارشات برگشتی می شوید. این صفحه از صفحه حساب کاربری شما بخش کالاهای برگشتی نیز قابل دسترس است.

در این صفحه تمامی درخواست های بازگشت شما قابل مشاهده اند.

هنگام ثبت درخواست بازگشت کالا سفارش شما در وضعیت قرار دارد. تیم پشتیبانی سایت سله بن حداکثر طی مدت ۲۴ ساعت درخواست شما را بررسی می کند و وضعیت آن را تغییر می دهد.
هنگامی که وضعیت سفارش توسط تیم پشتیبانی سله بن به  تغییر پیدا کند، شما می توانید کالا را به نشانی ما ارسال نمایید.
دقت کنید که فقط در صورت مغایرت کالای دریافتی با سفارش شما یا آسیب دیدگی فیزیکی کالا هنگام دریافت بسته، هزینه ارسال مجدد به عهده سله بن می باشد.در سایر موارد مانند تمایل مشتری به تعویض رنگ، سایز و یا مدل، مشتری باید با هزینه شخصی کالا را برای سله بن ارسال کرده و برای دریافت کالای جایگزین مجدد هزینه حمل پرداخت نماید.

پس از آنکه کالای درخواستی را برای ما ارسال کردید تیم پشتیبانی به محض دریافت کالا در صورت مطابقت با شرایط مرجوعی وضعیت آن را با هماهنگی شما به یکی از دو حالت  یا  تغییر داده و برای دریافت شماره کارت یا ارسال کد تخفیف برای خرید مجدد با شما تماس می گیرند.
در صورتی که کالای بازگشتی شرایط بازگشت را نداشته باشد کالا وضعیت سفارش برای اطلاع شما به  تغییر پیدا می کند.
در نهایت درخواست بازگشت شما باید به یکی از دو وضعیت  یا  دربیاید.

در صورت بروز مشکل در هر یک از مراحل فوق با شماره 09105036374 واحد تعویض و مرجوعی کالا تماس بگیرید.

ساعات پاسخگویی :

شنبه تا چهارشنبه صبح 8:30 الی 13:30 و بعدازظهر 14:30 الی 18

پنجشنبه 8:30 الی 14:00